Téli gumi áruház és gumiszerviz: 1194 Bp. Méta u. 13

Hívjon minket:  Tel: 061-280 6567

 
Márka:
Év:
Típus:
Model:
Méret:
Évszak:
Kategória
Gyártó
 Szélesség
 Oldalfal
 Átmérő
 Jármű kategória
Defekttűrő
Töröl

Bridgestone Turanza ER300 *
225/55R17

   Nyári gumi

Méret: 225/55R17   Prémium  
Súlyindex: 97 Sebességindex: Y
Info: E,C,2,071,dB
Nincs készleten
Cikkszám:5132
70990 Ft
+ -
Értékelés: Még nincs értékelés
GARANCIA
14 napos pénz visszafizetési garancia
Szállítás
Személyes átvétel a telephelyen: INGYENES
Futárszolgálat: - 1790Ft/db!
Ügyfélszolgálat
+36 1-280-6567

Hasonló gumiabroncsok

Hasonló abroncsok ebben a méretben


nopic

PointS Winter S

225/55R17

Készleten
32990 Ft
nopic

PointS Winter S

225/55R17

Készleten
32990 Ft
michelin-primacy-3-grnx

Michelin Primacy 3 GRNX

225/55R17

Készleten
49900 Ft
michelin-primacy-3-grnx

Michelin Primacy 3 GRNX

225/55R17

Készleten
49900 Ft

points-summer-s

PointS Summer S

225/55R17

Készleten
31990 Ft
points-summer-s

PointS Summer S

225/55R17

Készleten
31990 Ft

bfgoodrich-advantage

BFGoodrich Advantage

225/55R17

Készleten
43990 Ft
bfgoodrich-advantage

BFGoodrich Advantage

225/55R17

Készleten
43990 Ft
michelin-primacy-4+

Michelin PRIMACY 4+

225/55R17

Készleten
53990 Ft
michelin-primacy-4+

Michelin PRIMACY 4+

225/55R17

Készleten
53990 Ft


kormoran_gamma_b2

Kormoran Gamma B2

225/55R17

Készleten
14300 Ft
kormoran_gamma_b2

Kormoran Gamma B2

225/55R17

Készleten
14300 Ft
kormoran-snow

Kormoran Snow

225/55R17

Készleten
19200 Ft
kormoran-snow

Kormoran Snow

225/55R17

Készleten
19200 Ft

Leírás

Bridgestone Turanza ER300

Mindenkinek szüksége van egy kis luxusra. Ez a Turanza filozófia – a Bridgestone esetében ez már valóság. Képzelje el, hogy egy luxusautót vezet, ami hihetetlenül csendes, stabil még nagy sebességnél is és olyan kényelmes, amihez igazán könnyû lenne hozzá szokni.

A Bridgestone Turanza ER300 vizes úton is kiválóan viselkedik, és összességében kiemelkedik a hasonló kategóriájú gumiabroncsok közül.Egyedi minta.Stabil, biztonságos.Rövid fékút, magas futásteljesítmény, jó menettulajdonságok jellemzik.Rövid a fékút száraz utakon.

Defekttûrõ verzióban is elérhetõ.

Turanza ER300 természetes harmónia és kiváló komfort

  • A komfortérzet és stabilitás tökéletes harmóniája
  • Stressz mentes autózás
  • Kimagaslóan biztonságos kezelhetõség vizes úton

KÜLÖNÖSEN AJÁNLOTT A TESZTERDMÉNYEK ALAPJÁN

 

A Turenza termékcsaládot úgy tervezték, hogy kiegészitse a csúcskategóriás túraautók erejét és stabilitását úgy, hogy nagy teljesitményt és teljes irányithatóságot biztositsanak a komfortérzet csökkenése nélkül.

Számos vezetõ autógyártó ezt választja a legújabb modelljeihez.

Teszteredmények: - ADAC 2008 - 195/65R15 V-ben "különösen ajánlot"

Aquapoling (felúszási sebesség, km/órában): 84,6

Kanyar aquapoling (átlagos harántgyorsulás, m/s2-ben): 3,46

Vezethetõség (átlagsebesség, km/órában): 72,5

Körpálya (köridõ, másodperc): 12,00

Fékezés vizes úton (fékút 100km/órától, méterben): 50,6

Vezethetõség (átlagsebesség, km/órában): 94,7

Fékezés (fékút 100km/órától, méterben): 36,5

Elhaladási zaj (60/80 km/óránál, dB(A)-ban): 70,5

Gördülési ellenállás (gördülési ellenállás tényezõ CR): 1,080

 

Bridgestone gumiabroncsok

Az 1931-ben megalapított Bridgestone Tire Co. Ltd Japán legrégebbi, és a világ egyik legnagyobb gumigáyrtó vállata.

Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget.
1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta.
Az 1950-es években a Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat
Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált.
A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségû termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben,
1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen.
Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban.
A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli
Bridgestone gumiabroncsokA nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást
A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-tA Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé
A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben.
Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményû gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírû versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone
Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban.
1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett.
21. század
2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját.
A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl.
Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette.
2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttûrõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttûrõ technológia területén.
A Ferrari a defekttûrõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt.
A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz.
Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármûvekre vonatkozik.
A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen:
A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmûködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon.

 

Vélemények

Legújabb értékelések

Még senki sem nyilvánított véleményt erről a termékről.
Most kérjük, hogy írja meg (röviden) a véleményét....( min. 0, max. 2000 karakter)
Elsőként: Értékelje a terméket. Válasszon egy értéket a 0 (legrosszabb) és 5 csillag (legjobb) között. Értékelés:
Begépelt karakterek:

Hozzászólások