Bridgestone Turanza Allseason 6 255/45R19 104Y

Bridgestone Turanza Allseason 6 255/45R19
Négyévszakos

Bridgestone Turanza Allseason 6

255/45R19

Bridgestone
Cikkszám: 26736AKBN
Szezon: Négyévszakos
Bruttó ár
85 190 Ft
Nincs készleten
Hasonlók
Nincs készleten
Megrendelés esetén a beszerzés időpontja bizonytalan. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a pontos szállítási időért.
Új abroncs: gyártási idő 3 éven belüli

Műszaki Paraméterek

LI/SI 104/Y
XL (Extra Load) Igen
Állapot Új
Jármű kategória Személy
Gördülési ellenállás C
Gördülési ellenállás
Nedves tapadás B
Nedves tapadás
Zaj 71 dB
Zaj

EU Energiacímke

EU Energiacímke - 2028283

Turanza Allseason 6

A Bridgestone Turanza Allseason 6 egy prémium négyévszakos gumiabroncs, amely kifejezetten az egész éves használatra lett tervezve. A gumiabroncs mintázata úgy lett kialakítva, hogy a nyári és téli körülmények között is megfelelő tapadást és stabilitást biztosítson. A fejlett gumikeverék révén a gumiabroncs megbízható teljesítményt nyújt különböző időjárási viszonyok között.

Ez a gumiabroncs ideális választás azok számára, akik nem szeretnék a gumiabroncsokat szezonálisan cserélni, ugyanakkor elvárják a prémium minőségű teljesítményt. A Bridgestone Turanza Allseason 6 a mindennapi közlekedéshez és a hosszabb utazásokhoz is jól alkalmazható, így praktikus megoldást kínál a változékony időjárási viszonyok között.

Az 1931-ben megalapított Bridgestone Tire Co. Ltd Japán legrégebbi, és a világ egyik legnagyobb gumigáyrtó vállata.

Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget.
1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta.
Az 1950-es években a Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat
Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált.
A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségû termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben,
1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen.
Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban.
A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli
Bridgestone gumiabroncsokA nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást
A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-tA Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé
A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben.
Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményû gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírû versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone
Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban.
1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett.
21. század
2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját.
A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl.
Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette.
2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttûrõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttûrõ technológia területén.
A Ferrari a defekttûrõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt.
A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz.
Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármûvekre vonatkozik.
A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen:
A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmûködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon.

 

🔍 Hasonló termékek

Hasonló termékek (azonos méret és évszak)

Nexen

255/45R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Nexen

NBLUE 4SEASON 2

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL
66 490 Ft
Nincs készleten
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3
Goodyear
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Goodyear

Vector 4Seasons Gen-3

255/45R19

Négyévszakos gumi

Peremvédő
69 690 Ft
Nincs készleten
Goodyear Vector 4Seasons Gen-3
Goodyear
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Goodyear

Vector 4Seasons Gen-3

255/45R19

Négyévszakos gumi

Peremvédő
76 590 Ft
Nincs készleten
Vredestein Quatrac Pro+
Vredestein
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Vredestein

Quatrac Pro+

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL Peremvédő
77 490 Ft
Nincs készleten

Hankook

255/45R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Hankook

iON Flexclimate SUV IL01A

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL
77 790 Ft
Nincs készleten
Vredestein Quatrac Pro EV
Vredestein
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Vredestein

Quatrac Pro EV

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL Peremvédő
81 690 Ft
Nincs készleten
Pirelli Cinturato All Season SF3
Pirelli
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Pirelli

Cinturato All Season SF3

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL
82 090 Ft
Nincs készleten
Pirelli Scorpion All Season SF2
Pirelli
Négyévszakos
NINCS RAKTÁRON
Pirelli

Scorpion All Season SF2

255/45R19

Négyévszakos gumi

XL
84 590 Ft
Nincs készleten