Bridgestone Turanza 6 235/55R19 105W

AKCIÓ!
Készlet erejéig
Bridgestone Turanza 6 235/55R19
Nyári

Bridgestone Turanza 6

235/55R19

Bridgestone
Cikkszám: 20561
Nyári Szezon: Nyári
AKCIÓS ÁR – Készlet erejéig!
Bruttó ár
66 990 Ft
Raktáron: 4 db
Hasonlók
Alacsony készlet - sajnos csak párosan választhatók.
Új abroncs: gyártási idő 3 éven belüli

Műszaki Paraméterek

LI/SI 105/W
XL (Extra Load) Igen
Állapot Új
Jármű kategória 4x4
Gördülési ellenállás
Gördülési ellenállás
Nedves tapadás A
Nedves tapadás
Zaj 70 dB
Zaj

EU Energiacímke

EU Energiacímke - 502040

Turanza 6

A Bridgestone Turanza 6 egy prémium nyári gumiabroncs, amelyet a kényelmes és biztonságos közlekedés érdekében terveztek. A gumiabroncs mintázata a nedves és száraz útfelületeken is megbízható tapadást biztosít, így a vezetők magabiztosan élvezhetik a jó teljesítményt különböző vezetési körülmények között.

A Turanza 6 kiemelkedik a stabilitásával és a zajcsökkentő tulajdonságaival, ami hozzájárul a kellemes utazási élményhez. A prémium kategóriás anyaghasználat és a fejlesztett technológia biztosítja, hogy a gumiabroncs hosszú távon is megbízható választás legyen a nyári hónapokban.

Az 1931-ben megalapított Bridgestone Tire Co. Ltd Japán legrégebbi, és a világ egyik legnagyobb gumigáyrtó vállata.

Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget.
1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta.
Az 1950-es években a Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat
Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált.
A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségû termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben,
1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen.
Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban.
A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli
Bridgestone gumiabroncsokA nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást
A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-tA Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé
A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben.
Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményû gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírû versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone
Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban.
1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett.
21. század
2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját.
A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl.
Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette.
2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttûrõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttûrõ technológia területén.
A Ferrari a defekttûrõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt.
A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz.
Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármûvekre vonatkozik.
A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen:
A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmûködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon.

 

🔍 Hasonló termékek

Hasonló termékek (azonos méret és évszak)

Aplus A610
Aplus
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Aplus

A610

235/55R19

Nyári gumi

XL
28 790 Ft
Nincs készleten
Arivo Ultra ARZ 5
Arivo
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Arivo

Ultra ARZ 5

235/55R19

Nyári gumi

XL
30 890 Ft
Nincs készleten
Rotalla RU01 XL
Rotalla
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Rotalla

RU01 XL

235/55R19

Nyári gumi

XL
31 690 Ft
Nincs készleten
Sailun TERRAMAX CVR
Sailun
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Sailun

TERRAMAX CVR

235/55R19

Nyári gumi

32 090 Ft
Nincs készleten

Gripmax

235/55R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Gripmax

Stature H/T 300

235/55R19

Nyári gumi

XL
33 490 Ft
Nincs készleten
Kumho PS71
Kumho
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Kumho

PS71

235/55R19

Nyári gumi

37 990 Ft
Nincs készleten

Sebring

235/55R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Sebring

Formula 4X4 Road+ (701)

235/55R19

Nyári gumi

XL
39 091 Ft
Nincs készleten
Laufenn S FIT EQ+ LK01
Laufenn
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Laufenn

S FIT EQ+ LK01

235/55R19

Nyári gumi

XL
39 890 Ft
Nincs készleten