ContiPremiumContact 2
Növelt biztonság és teljesítmény luxus- és középkategóriás autók számára: ContiPremiumContact™ 2
A
ContiPremiumContact™ 2 futófelülete új típusú, 3D csatorna
kialakítással rendelkezik. Az innovatív technológiájú
futófelület növeli a fékezési teljesítményt vizes és száraz útfelületen
egyaránt. Az új 3D kialakítású csatornáknak köszönhetõen a
vízkiszorítás még hatékonyabb, ezáltal még nagyobb az ”aquaplaning”
elleni védelem. Ezen túlmenõen a 3D csatornák minden abroncsnak
egyedülálló stabilitást is biztosítanak. Az új ContiPremiumContact™ 2
esetében alacsonyabb a deformitás, amely elõsegíti a jármû jobb
irányíthatóságát.
Jellemzõk
- Innovatív kialakítású 3D hornyok
- Kimagasló fékezési teljesítmény nedves és száraz utakon
- Kitûnõ vízre felúszással szembeni védelem
- Precíz kezelhetõség és verhetetlen menetstabilitás
| Az
új ContiPremiumContact™ 2 egyik jellegzetes tulajdonsága a különleges
3D csatornákkal felvértezett futófelület, mely optimális fékezési
teljesítményt biztosít száraz és nedves utakon egyaránt, valamint az
abroncs a vízre felúszás kialakulásával szemben optimális ellenállást
fejt ki.
Lapos oldal a száraz útfelületen történõ jobb fékezés érdekében, meredek oldal a vizes útfelületen elért jobb fékezésért:
A
3D-s csatornák lapos oldala nagyobb stabilitást ad a futófelületi
blokkoknak és kimagasló útkapcsolatot tesz lehetõvé, melynek
eredményeként drasztikusan csökken a fékút száraz útfelületen. Nagy
terhelés létrejötte esetén, a futófelületi blokkok nem hajlanak meg,
így a maximális nagyságú kapcsolat jön létre az útfelülettel. Ez a
kimagasló kapcsolati nyomás maximális erõátvitelt tesz lehetõvé száraz
úton.
A 3D kialakítású csatornák meredek oldala a futófelületi blokkok éleinek kimagasló dõlést kölcsönöz. Ez
lehetõvé teszi a gumi számára, hogy maga alól a vizet oly mértékben
kiszorítsa és ezáltal olyan száraz felületen gördüljön, mint ahogyan az
ablaktörlõ lapát törli szárazra a szélvédõt. A közvetlen kapcsolat az abroncs és a gépjármû között kivételesen rövid fékutat eredményez vizes úton.
|
|
A 3D-s csatornák speciális alakja jobb vízre felúszás elleni védelmet biztosít:
A
3D-s csatornák speciális alakjának (lapos és meredek oldal)
köszönhetõen, amikor a víz, keresztül folyik ezeken a csatornákon,
örvény-hatás jön létre. Így a vízkiszorítás még gyorsabban jön létre,
mely csökkenti az ”aquaplaning” veszélyét.
A vízre felúszás veszélyét tovább csökkenti a talajkapcsolati pont megfelelõen ívelt alakja.
Kitûnõ kezelhetõség az aszimmetrikus mintázati kialakításnak köszönhetõen:
A
tömör külsõ váll és a csökkentett számú mintázati blokk optimális
útkapcsolatot és kiváló kanyarstabilitást eredményez. A dupla
blokk-struktúra a belsõ bordákon elõsegítik a futófelület körkörös
merevségét, ennek eredményeként kimagasló vezetési stabilitás és
fékezési teljesítmény garantált. A nyitott belsõ váll a folyamatos
oldalcsatornákkal és a nagyszámú mintázati blokkal alacsony gördülési
ellenállást és hatékonyabb vízkiszorítást tesz lehetõvé, mely kényelmes
utazást és egyedülálló vízre felúszás elleni védelmet nyújt.
Teszteredmények:
Végsõ minõsítés: "Ajánlott"
ADAC / ÖAMTC nyári gumiabroncs teszt 02/2008
____________________________
Végsõ minõsítés: "Jó" (3. helyezett)
Stiftung Warentest nyári gumiabroncs teszt 03/2008
(Német autós magazin)
____________________________
Végsõ minõsítés: "Ajánlott" (2. helyezett)
auto motor und sport 03/2008
(Német autós magazin)