A
kitûnõen szerepelt a teszteken.
A Goodyear nagy teljesítményû abroncsa, fejlesztéskor felhasznált új
technológiánok köszönhetõen az Eagle F1 Asymmetric kitûnõ
tulajdonságait számos független teszt megnyerésével bizonyította.
Ez miatt az Autozeitung és a Sport Auto and Powercar német autós
magazinok „Nagyon ajánlott” minõsítést adott, a finn Tuulilasi teszten
pedig gyõzött az Eagle F1 Asymmetric. A brit Evo magazin szerint az
abroncs a „Domináns gyõztes” kilenc abroncs küzdelmében, a szintén brit
Autocar magazin a „Legjobb abroncsnak” választotta. A jelentõs kereslet
miatt a Goodyear Eagle F1 Asymmetric egyre több méretben érhetõ el.
A Goodyear Eagle F1 Asymmetric újra fogalmazta a szabványt az ultra
nagy teljesítményû (UHP) nyári abroncsok szegmensében. Egy évvel a
bevezetése után piacvezetõ lett. Számos friss teszt tanúsítja, hogy sok
magazin és szakértõ a Goodyear Eagle F1 Asymmetric gumiabroncsát tartja
a legjobbnak.
Gyõzelem a finn Tuulilasi abroncs teszten
A finn Tuulilasi teszt megmutatta a Goodyear Eagle F1 Asymmetric
erõsségeit, amikor számos kategóriában messze maga mögött hagyta a
versenytársakat, köztük a nedves-száraz fékút és köridõk tekintetében
egyaránt.
Egy brit magazin szerint az F1 Asymmetric az UHP csúcsa
A brit Evo magazin szerint a legújabb Goodyear UHP abroncs jelentõs
fölénnyel gyõzött a kilenc márkát felölelõ tesztsorozatban. Az Evo
teszt Olaszországban került megrendezésre és az abroncsok olyan
tulajdonságait mérte mint kezelhetõség, aquaplaning ellenállás és
fékút. A tesztben, melyet egy versenytárs tesztpályáján rendeztek, a
Goodyear Eagle F1 Asymmetric verhetetlennek bizonyult mind száraz, mind
nedves útfelületen.
A Goodyear érte el a leggyorsabb köridõket száraz és nedves aszfalton
egyaránt. A teszt sofõrjei egyenesen oda voltak a Goodyear
teljesítményétõl a magazin szerint: „A kormányzás direkt és pozitív.
Egyértelmûen az új Goodyear a legjobb" - mondta Jethro Bovingdon, az
Evo magazin szakértõje.
A teszt során megdöbbentõ különbségek kerültek felszínre. A nedves
kezelhetõségi próbán például a Goodyear 7,5 másodperccel volt gyorsabb,
mint a kilencedik abroncs. Vészfékezésnél hasonló különbségek voltak.
Az Evo mérései szerint a Goodyear 88 km/h sebességrõl - hihetetlen, de
– 12,5 méterrel rövidebb távolságon belül állt meg, mint a legrosszabb
teljesítményt nyújtó abroncs.
A teszt azért is hozott meglepetést, mert a Goodyear Eagle F1
Asymmetric a száraz után, a nedves tesztet is megnyerte, mely a
felhasznált innovatív Active CornerGrip Technológia kitûnõ
teljesítményét és biztonságát mutatja.
Brit Autocar: az Eagle F1 Asymmetric a Legjobb Abroncs.
Alig egy hónappal a sikeres Evo magazin teszt után az Autocar magazin
is letesztelte az új Goodyear Eagle F1 Asymmetric-et és fõbb
versenytársait, elsõ és hátsó kerék hajtású autókon egyaránt. Itt is a
Goodyear lett az egyértelmû gyõztes mindkét kategóriában.
A tesztvezetõk a Goodyear Eagle F1 Asymmetric teljesítményét 50 extra
lóerõhöz hasonlították. „A Goodyear Eagle F1 Asymmetric, olyan volt
mintha az ember egy turbót kapcsolt volna be” – mondta a tapasztalt
Autocar teszt sofõr, Keith Howard.
A nedves aszfalton a Goodyearral felszerelt autó átlagban 1,8
másodperccel volt gyorsabb, mint a többi abroncs. Ha teljesítményre
vetítjük ezt a 1,8 másodpercet, olyan mintha plusz 50 lóerõvel erõsebb
autóban ülnénk – állítja az Autocar.
A Goodyear nemcsak kezelhetõségben és teljesítményben múlta felül
versenytársait, hanem a biztonság területén is. Az új Eagle F1
Asymmetric vészfékezésnél a teszt legrövidebb távján állt meg. Az elsõ
kerék hajtású autók tesztjén a Goodyear négy méterrel rövidebb úton
állt meg, mint a teszt legrosszabb abroncsa. „Ha egy gyalogos esõs
idõben lelép Ön elé, örülhet ha Goodyeart vett"- írta az Autocar a
fékezési teszt után.
A legmagasabb fokozat számos német abroncs teszten !
Az új Eagle F1 Asymmetric számos vezetõ német autós magazin tesztjén is
kitûnõ jegyeket kapott. Az Autozeitung, Powercar és Auto Car magazinok
tesztjein az Eagle F1 Asymmetric „nagyon ajánlott” besorolást kapott.
Aktív technológia = stabil kanyarodás
Sikeres elõdjéhez képest az új Eagle F1 Asymmetric szinte minden
területen jobb teljesítményt nyújt. Az abroncs jobban kezelhetõ nedves
és száraz aszfalton egyaránt aszimmetrikus mintázatának köszönhetõen és
jobban tapad nedves utakon a futókeveréknek köszönhetõen. Az egyedi
Active Cornergrip Technológia megnöveli az abroncs útfelülettel
érintkezõ felületét így az Eagle F1 Asymmetric nagyobb felületen tapad
a belsõ oldalán a kanyarodáskor.