Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 255/45R19 100Y

Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC) 255/45R19
Nyári

Goodyear EAGLE F1 (ASYMMETRIC)

255/45R19

Goodyear
Cikkszám: 526654
Nyári Szezon: Nyári
Bruttó ár
99 590 Ft
Nincs készleten
Hasonlók
Nincs készleten
Megrendelés esetén a beszerzés időpontja bizonytalan. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a pontos szállítási időért.
Új abroncs: gyártási idő 3 éven belüli

Műszaki Paraméterek

LI/SI 100/Y
Peremvédő Igen
Állapot Új
Jármű kategória Személy
N0
Gördülési ellenállás D
Gördülési ellenállás
Nedves tapadás C
Nedves tapadás
Zaj 71 dB
Zaj

EU Energiacímke

EU Energiacímke - 529082

EAGLE F1 (ASYMMETRIC)

A 66_1.jpg kitûnõen szerepelt a teszteken.

A Goodyear nagy teljesítményû abroncsa, fejlesztéskor felhasznált új technológiánok köszönhetõen az Eagle F1 Asymmetric kitûnõ tulajdonságait számos független teszt megnyerésével bizonyította.

Ez miatt az Autozeitung és a Sport Auto and Powercar német autós magazinok „Nagyon ajánlott” minõsítést adott, a finn Tuulilasi teszten pedig gyõzött az Eagle F1 Asymmetric. A brit Evo magazin szerint az abroncs a „Domináns gyõztes” kilenc abroncs küzdelmében, a szintén brit Autocar magazin a „Legjobb abroncsnak” választotta. A jelentõs kereslet miatt a Goodyear Eagle F1 Asymmetric egyre több méretben érhetõ el.

A Goodyear Eagle F1 Asymmetric újra fogalmazta a szabványt az ultra nagy teljesítményû (UHP) nyári abroncsok szegmensében. Egy évvel a bevezetése után piacvezetõ lett. Számos friss teszt tanúsítja, hogy sok magazin és szakértõ a Goodyear Eagle F1 Asymmetric gumiabroncsát tartja a legjobbnak.


Gyõzelem a finn Tuulilasi abroncs teszten


A finn Tuulilasi teszt megmutatta a Goodyear Eagle F1 Asymmetric erõsségeit, amikor számos kategóriában messze maga mögött hagyta a versenytársakat, köztük a nedves-száraz fékút és köridõk tekintetében egyaránt.


Egy brit magazin szerint az F1 Asymmetric az UHP csúcsa


A brit Evo magazin szerint a legújabb Goodyear UHP abroncs jelentõs fölénnyel gyõzött a kilenc márkát felölelõ tesztsorozatban. Az Evo teszt Olaszországban került megrendezésre és az abroncsok olyan tulajdonságait mérte mint kezelhetõség, aquaplaning ellenállás és fékút. A tesztben, melyet egy versenytárs tesztpályáján rendeztek, a Goodyear Eagle F1 Asymmetric verhetetlennek bizonyult mind száraz, mind nedves útfelületen.


A Goodyear érte el a leggyorsabb köridõket száraz és nedves aszfalton egyaránt. A teszt sofõrjei egyenesen oda voltak a Goodyear teljesítményétõl a magazin szerint: „A kormányzás direkt és pozitív. Egyértelmûen az új Goodyear a legjobb" - mondta Jethro Bovingdon, az Evo magazin szakértõje.


A teszt során megdöbbentõ különbségek kerültek felszínre. A nedves kezelhetõségi próbán például a Goodyear 7,5 másodperccel volt gyorsabb, mint a kilencedik abroncs. Vészfékezésnél hasonló különbségek voltak. Az Evo mérései szerint a Goodyear 88 km/h sebességrõl - hihetetlen, de – 12,5 méterrel rövidebb távolságon belül állt meg, mint a legrosszabb teljesítményt nyújtó abroncs.


A teszt azért is hozott meglepetést, mert a Goodyear Eagle F1 Asymmetric a száraz után, a nedves tesztet is megnyerte, mely a felhasznált innovatív Active CornerGrip Technológia kitûnõ teljesítményét és biztonságát mutatja.


Brit Autocar: az Eagle F1 Asymmetric a Legjobb Abroncs.


Alig egy hónappal a sikeres Evo magazin teszt után az Autocar magazin is letesztelte az új Goodyear Eagle F1 Asymmetric-et és fõbb versenytársait, elsõ és hátsó kerék hajtású autókon egyaránt. Itt is a Goodyear lett az egyértelmû gyõztes mindkét kategóriában.


A tesztvezetõk a Goodyear Eagle F1 Asymmetric teljesítményét 50 extra lóerõhöz hasonlították. „A Goodyear Eagle F1 Asymmetric, olyan volt mintha az ember egy turbót kapcsolt volna be” – mondta a tapasztalt Autocar teszt sofõr, Keith Howard.


A nedves aszfalton a Goodyearral felszerelt autó átlagban 1,8 másodperccel volt gyorsabb, mint a többi abroncs. Ha teljesítményre vetítjük ezt a 1,8 másodpercet, olyan mintha plusz 50 lóerõvel erõsebb autóban ülnénk – állítja az Autocar.


A Goodyear nemcsak kezelhetõségben és teljesítményben múlta felül versenytársait, hanem a biztonság területén is. Az új Eagle F1 Asymmetric vészfékezésnél a teszt legrövidebb távján állt meg. Az elsõ kerék hajtású autók tesztjén a Goodyear négy méterrel rövidebb úton állt meg, mint a teszt legrosszabb abroncsa. „Ha egy gyalogos esõs idõben lelép Ön elé, örülhet ha Goodyeart vett"- írta az Autocar a fékezési teszt után.


A legmagasabb fokozat számos német abroncs teszten !


Az új Eagle F1 Asymmetric számos vezetõ német autós magazin tesztjén is kitûnõ jegyeket kapott. Az Autozeitung, Powercar és Auto Car magazinok tesztjein az Eagle F1 Asymmetric „nagyon ajánlott” besorolást kapott.


Aktív technológia = stabil kanyarodás

Sikeres elõdjéhez képest az új Eagle F1 Asymmetric szinte minden területen jobb teljesítményt nyújt. Az abroncs jobban kezelhetõ nedves és száraz aszfalton egyaránt aszimmetrikus mintázatának köszönhetõen és jobban tapad nedves utakon a futókeveréknek köszönhetõen. Az egyedi Active Cornergrip Technológia megnöveli az abroncs útfelülettel érintkezõ felületét így az Eagle F1 Asymmetric nagyobb felületen tapad a belsõ oldalán a kanyarodáskor.

A Goodyear Tire & Rubber Company 1898-ban kezdte meg a mûködését, amikor Frank Seiberling - az egyik sógorától kölcsönkért pénzen - megvásárolta a társaság elsõ üzemét. A gumit és a pamutot a világ másik felérõl kellett szállítani egy olyan tenger (vízi szállítási lehetõség) nélküli városba, amely kizárólag korlátozott vasúti szállítási lehetõséggel rendelkezett. Seiberling a bátor pionírról, Charles Goodyear-rõl nevezte el a társaságot, aki a vulkanizálást fedezte fel. Seiberling vezette be a jellegzetes szárnyas-láb kereskedelmi védjegyet is, amely szimbolikus kapcsolatot jelent a társaság múltjával.

A gumigyártól ...

A Goodyear mindössze 13 munkással kezdte meg a termelést, termékskálájába a kerékpár- és hintó gumiabroncsok, lópatkó gumipárnák és pókerzsetonok tartoztak. Az elsõ teljes havi üzleti tevékenység után az értékesítés 8.246 USA dollárra rúgott. Az elsõ kerékpár gumiabroncs 1898-as elkészítését követõen, a Goodyear arra törekedett, hogy a világ legnagyobb gumiabroncs társasága legyen, és ezt a címet 1916-ban ki is érdemelte, ekkor a következõ szlogent választotta magának: "A Goodyear gumiabroncsokon több ember utazik, mint bármely más típuson". A cég 1926-ra a világ legnagyobb gumiipari társaság lett. Ezek a legendás korai évek határozták meg azt az alaphangot, amely azóta is folyamatosan érezhetõ a társaság- és a megrendelõivel kialakított kapcsolat minden aspektusán.

... a világmárkáig

Amikor manapság végignézzük a globális Goodyear márkát - annak több ezer áttörésnek számító ötletével, innovációjával, új találmányával, kiváló minõségû termékével és áttörést jelentõ fejlesztésével - a társaság alapítóinak merész, újító és józanul gondolkodó jellemét láthatjuk magunk elõtt. Manapság a Goodyear a világ legnagyobb gumiabroncs társasága, hat kontinensen van jelen, éves értékesítéseinek értéke meghaladja a 15 milliárd USA dollárt. A Goodyear márkájú gumiabroncsokon kívül, a társaság több más, jól ismert és elfogadott márkát is gyárt, ezek a Dunlop, Kelly, Fulda, Lee, Sava és Debica. A cég nem gumiabronccsal foglalkozó egységei a különbözõ gépjármû- és ipari piacokat látják el gumitermékekkel és polimerekkel.   

Gumi és polimer tudomány

A Goodyear Kutatóközpont tudósai és mérnökei manapság már a világ minden tájáról érkeznek és a gumi- és polimer tudományág területén folytatják tevékenységüket. Ezek a kollégák - annak érdekében, hogy minél több egyedi anyagot és eljárást tudjanak létrehozni - különféle más szakterületekre is specializálódnak, úgy mint számítástechnika, fizika, matematika, mûszaki mechanika, metallurgia és egyéb.  

🔍 Hasonló termékek

Hasonló termékek (azonos méret és évszak)

Fortune FSR701
Fortune
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Fortune

FSR701

255/45R19

Nyári gumi

XL
22 290 Ft
Nincs készleten
Arivo Ultra ARZ 5
Arivo
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Arivo

Ultra ARZ 5

255/45R19

Nyári gumi

32 189 Ft
Nincs készleten
Triangle TH202 EffeXSport
Triangle
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Triangle

TH202 EffeXSport

255/45R19

Nyári gumi

XL
33 090 Ft
Nincs készleten
Rotalla RU01 XL
Rotalla
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Rotalla

RU01 XL

255/45R19

Nyári gumi

XL
34 889 Ft
Nincs készleten

Gripmax

255/45R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Gripmax

Stature H/T

255/45R19

Nyári gumi

XL
35 890 Ft
Nincs készleten
Nexen N-Fera Sport
Nexen
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Nexen

N-Fera Sport

255/45R19

Nyári gumi

XL
52 989 Ft
Nincs készleten
Kumho PS72 Ecsta Sport S
Kumho
Nyári
NINCS RAKTÁRON
Kumho

PS72 Ecsta Sport S

255/45R19

Nyári gumi

XL
54 091 Ft
Nincs készleten

Nexen

255/45R19

Kép hamarosan

NINCS RAKTÁRON
Nexen

N'FERA SPORT

255/45R19

Nyári gumi

XL Peremvédő
55 390 Ft
Nincs készleten