Bridgestone Blizzak 6 205/55R16 91H

Bridgestone Blizzak 6 205/55R16
Téli

Bridgestone Blizzak 6

205/55R16

Bridgestone
Cikkszám: 31399
Téli Szezon: Téli
Bruttó ár
40 289 Ft
Nincs készleten
Hasonlók
Nincs készleten
Megrendelés esetén a beszerzés időpontja bizonytalan. Kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot a pontos szállítási időért.
Új abroncs: gyártási idő 3 éven belüli

Műszaki Paraméterek

LI/SI 91/H
Állapot Új
Jármű kategória Személy
Gördülési ellenállás C
Gördülési ellenállás
Nedves tapadás B
Nedves tapadás
Zaj 70 dB
Zaj

EU Energiacímke

EU Energiacímke - 1992440

Blizzak 6

A Bridgestone Blizzak 6 egy prémium téli gumiabroncs, amely a zord téli időjárási viszonyokhoz készült. A gumiabroncs különleges gumikeveréke és lamellázása biztosítja a jó tapadást hóban és jégen, ezáltal növelve a vezetés biztonságát. A Blizzak 6 tervezése során figyelembe vették a téli körülményeket, így a használata során megbízható teljesítményt nyújt.

Ez a modell ideális választás azok számára, akik prémium minőségű téli gumiabroncsot keresnek, és szeretnék biztosítani a stabilitást és a kontrollt a hideg hónapokban. A Bridgestone Blizzak 6 jól alkalmazkodik a téli kihívásokhoz, így a vezetők magabiztosan navigálhatnak a nehéz útviszonyok között is.

Az 1931-ben megalapított Bridgestone Tire Co. Ltd Japán legrégebbi, és a világ egyik legnagyobb gumigáyrtó vállata.

Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget.
1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta.
Az 1950-es években a Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat
Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált.
A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségû termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben,
1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen.
Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban.
A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli
Bridgestone gumiabroncsokA nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást
A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-tA Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé
A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben.
Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményû gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírû versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone
Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban.
1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett.
21. század
2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját.
A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl.
Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette.
2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttûrõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttûrõ technológia területén.
A Ferrari a defekttûrõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt.
A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz.
Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármûvekre vonatkozik.
A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen:
A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmûködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon.

 

🔍 Hasonló termékek

Hasonló termékek (azonos méret és évszak)

Aplus A701
Aplus
Téli
RAKTÁRON
Aplus

A701

205/55R16

Téli gumi

16 850 Ft
Raktáron: 4 db
Debica Frigo Hp 2
Debica
Téli
RAKTÁRON
Debica

Frigo Hp 2

205/55R16

Téli gumi

24 450 Ft
Raktáron: 2 db
Sava Eskimo S3 +
Sava
Téli
RAKTÁRON
Sava

Eskimo S3 +

205/55R16

Téli gumi

25 890 Ft
Raktáron: 2 db
Toyo S944 Observe
Toyo
Téli
RAKTÁRON
Toyo

S944 Observe

205/55R16

Téli gumi

30 980 Ft
Raktáron: 8 db
Fulda Kristall Control Hp 2
Fulda
Téli
RAKTÁRON
Fulda

Kristall Control Hp 2

205/55R16

Téli gumi

30 990 Ft
Raktáron: 16 db
Vredestein Wintrac
Vredestein
Téli
RAKTÁRON
Vredestein

Wintrac

205/55R16

Téli gumi

32 800 Ft
Raktáron: 14 db
Dunlop Winter Sport 5
Dunlop
Téli
RAKTÁRON
Dunlop

Winter Sport 5

205/55R16

Téli gumi

34 190 Ft
Raktáron: 4 db
Pirelli POWERGY WINTER
Pirelli
Téli
RAKTÁRON
Pirelli

POWERGY WINTER

205/55R16

Téli gumi

36 190 Ft
Raktáron: 7 db