Vredestein Ultrac Cento gumiabroncs
Vredestein Ultrac Cento
– a biztonságos és környezetbarát, nagy teljesítményû abroncs
Ultrac Cento: új fejezet a Giugiaro vezetõ tervezõiroda és a Vredestein partnerségében
Az
Ultrac Cento nyári gumiabroncs bevezetésével a Vredestein ismét
újraértelmezi a prémium minõség fogalmát. Mint mindig, a cég most is
elsõsorban az abroncs biztonságosságára összpontosított, figyelembe
véve a környezetvédelemmel kapcsolatos szempontokat is. A futófelület
és az oldalfal ezúttal is a Giugiaro Design olasz tervezõiroda
alkotása, így az Ultrac Cento nemcsak technológiai, hanem esztétikai
szempontból is verhetetlen. Az abroncs oldalán található –SW jelölés
arra utal, hogy az Ultrac Cento megfelel a zajkibocsátással és vizes
tapadással kapcsolatos legszigorúbb európai követelményeknek is. A
kényelem és az alacsony zajkibocsátás meghatározó szempont volt a
kiemelkedõ új Vredestein abroncs kifejlesztése során.
Dizájn
A
minimalista, stílusos és elsõdlegesen funkcionális mintázat
kialakításában „a több kevesebb” filozófia érvényesül. Az áramvonalas
dizájnt a két középsõ hosszirányú barázda árnyékolása is kiemeli, míg
az Y sebességindex tanúsága szerint az abroncs akár 300 km/h sebességig
is terhelhetõ. Egyszóval az Ultrac Cento a kényelmes, elegáns, nagy
teljesítményre képes, sok kilométert futó autók ideális abroncsa.
Középpontban a környezet
Számos
teszt bizonyítja, hogy az Ultrac Cento zajszintje (maximum 71 decibel)
már most megfelel a 2012-tõl hatályos európai szabványoknak. Az Ultrac
Cento futófelületének anyaga tízféle gumiból összeállított,
egyedülálló, PCA-mentes „High Silica” keverék.
A fejlesztési
fázisban az új abroncs több millió kilométernek megfelelõ távot futott
laboratóriumi körülmények között és terepen, mielõtt a Vredestein
mérnökei zöld utat adtak a gyártás beindításának. Az aprólékos
tesztelési rendszer garantálja, hogy az Ultrac Cento a biztonság és a
teljesítmény egyedülálló kombinációját nyújtja.
Alacsony gördülési ellenállás és tömeg
Az
Ultrac Cento igen alacsony gördülési ellenállással rendelkezik, így
csendes és egyben hatékony is. Az alacsony ellenállás részben a
futófelület intelligens összetételének köszönhetõ, amely alacsony
hõkibocsátást tesz lehetõvé. Az abroncs körvonalait és a barázdák
mélységét a gördülési ellenállás csökkentését szem elõtt tartva
fejlesztették ki.
A sekélyebb, így szilárdabb vállrésznek
köszönhetõen nõ a teljesítmény, csökken a gördülési ellenállás és
lassúbb a kopás. A kategória más abroncsaival összehasonlítva az Ultrac
Cento rendkívül könnyû. Hatékony nyersanyag-felhasználásának
köszönhetõen a Vredesteinnek sikerült olyan abroncsot kifejlesztenie,
amellyel valóban élvezet az autózás.
Egyenletes kopás: kényelem és hosszú élettartam
A
futófelület anyagának kifinomult összetétele lehetõvé teszi a
hõtermelés alacsony szinten tartását, míg a hosszirányú barázdák
lamellái még a legmagasabb sebesség mellett is megfelelõ hûtést
biztosítanak. A rendkívül egyenletes kopás hosszú élettartamot
garantál. Ráadásul a normál használat melletti kopás nem befolyásolja
kedvezõtlenül az abroncs zajkibocsátását, a szilárd kiképzés pedig
biztosítja, hogy az Ultrac Cento nagyon magas sebesség mellett is
megtartja a formáját. Az abroncs teljes élettartama alatt kényelmesen,
csendesen és simán fut. A robusztus kerékvédõ perem pedig vigyáz arra,
hogy a könnyûfém felnik ne sérülhessenek meg.
Teljesítmény száraz és nedves útfelületen
• A futófelület egyedülálló összetétele garantálja a stabil úttartást és a rövid féktávolságot.
• Az Ultrac Cento lekerekített körvonalai a legmagasabb kényelmi szintet biztosítják.
• A szilárd középsõ barázdának köszönhetõen az autó még pontosabban kormányozható.
• A futófelület anyaga kiemelkedõ fékteljesítményt nyújt úgy nedves, mint száraz útfelületen.
• Az
összes többi Vredestein gumiabroncshoz hasonlóan az Ultrac Cento mind a
tapadás, mind a gyorsulás tekintetében kimagaslóan teljesít a nedves
utakon.
• A négy hosszirányú barázda gyors és állandó
vízelvezetést biztosít, így minimálisra csökken a vízencsúszás
kockázata. Az abroncs gyakorlatilag „hasítja” a vizet.