Téli gumi áruház és gumiszerviz: 1194 Bp. Méta u. 13
Hívjon minket: Tel: 061-280 6567
VancoWinter™ 2: Robusztus, biztonságos és rendkívül tartós abroncs a téli utakra.
|
|
Az áruszállítás során állandóan a határidõk és a gazdaságos üzemeltetés kérdései merülnek fel, mint legfontosabb tényezõk. Ez a nyomáskényszer magas elvárásokat támaszt a kisteher-abroncsokkal szemben. Téli körülmények között a megfelelõ téli abroncs nem csak a személy- vagy teherszállítást teszi biztonságosabbá, hanem minimalizálja a kimaradó vagy késedelmes szállítások bekövetkeztét is.
A VancoWinter™ típus egy tradicionális abroncs-család, amely az optimális téli biztonságot és a kimagasló teljesítményt együttesen garantálja. A termékcsalád számtalan alkalommal bizonyította kiválóságát a különbözõ szervezetek által elvégzett teszteken és azon visszajelzések alapján, melyek a napi szinten használó gépjármûvezetõktõl érkeztek.
A VancoWinter™ 2 egy új nagy vonóképességgel rendelkezõ abroncs, amely egyedülálló biztonságot nyújt a személy- vagy áruszállítók számára téli útviszonyok között. Ezen zseniális tulajdonságok egyaránt eleget tesznek mindazon követelményeknek, melyeket az RMS rendszer megkövetel a "hópehely" szimbólum használatához.
A Continental, a nemzetközi gépjármûipar egyik legnagyobb beszállítója, 1871-ben alakult meg a németoszági Hannoverben, és az elmúlt 137 évet töerlen fejlõdéssel és növekedéssel töltöltte, így válhatott a világ egyik legnagyobb gumiabroncs gyártójává.
A Continental elsõsorban gumi-, és gumirozott termékek gyártására alakult, a jármûipar, és kerékpár gyártás számára.
1882-tõl Vált a Contental márkajelzésévé az ágaskodó ló.Az 1950-es évekbe, a Continental gumiabroncs gyártó vitte be a köztudatba az M + S (Mud + Snow) jelölésû 4 évszakos gumikat a téli autózás számára elfogadott gumi közé.
1892: A Continental az elsõ német gumigyár, aki tömlõs gumit fejleszt a kerékpárokhoz.
1900-ban az elsõ német léghajó, az LZ 1 szigeteléséhez is Continental anyagokat használtak.
1904-ben a Continental kifejlesztette az elsõ mintázattal ellátott futófelületû gumiabroncsát.
info:
Az M+S jelölés önmagában a 4 évszakos gumit jelöli, amennyiben egy hópihe is található a gumiabroncs oldalfalán, akkor téligumi mintázattal va ndolgunk.
1971-ben a Continental felépítette európa legnagyobb tömlõgyárát, és az egész iparágát Hannoverbõl Korbachba költöztette.
1979-ben a Continental megvásárolta az amerikai Uniroyal európai gumi iparágát, ezzel tovább bõvítette a piaci részesedését Európában.
1985-ben az osztrák Semperit gumigyárat is felvásárolta a Continental.
1987-ben a Continental a tengerentúli General Tire, Inc.-t is bekebelezte, 2001-tõl a cég Continental Tire North America néven szerepel az USA-ban.
A Continental az 1991-ben elsõként jelentkezett környezetbarát gumival, ContiEcoContact néven.
1993-ra már több mint 2000-es viszonteladói, és franchise hálózattal rendelkezik a Continental, és többek között a neves cseh abroncsgyártó a Barum is a cégcsoporthoz tartozik.
Continental fejõdése, és növekedése töretlen, számos neves gumigyár tartozik a cégcsoporthoz, amelyek mind a Continental megbizhatóságát és minõségét nyújtják a lenedõ gumiabroncs vásárlóknak, legyen szó bármilyen igényrõl, nyárigumi, téligumi, négyévszakos gumi mindegyikben maximálisat nyújt a continental.
2002-tõl a Coninental és a Bridgestone, egyesítették eõiket a defekttûrõ abroncsok fejlesztésének terén, cél pedig nem kevesebb, mint egy világszerte elfogadottá, és megszokottá tenni ezeket az abroncoskat.
Ezeket a defekttûrõ technológiával készült abroncsok a Flat Run System elnevezésû rendszer fémjelzi.
Jellemzõen a defekttûrõ abroncsok jelõlése az RFT jelölés ( Run Flat Tyres ).
A defekktûrõ abroncsokkal nem szükséges azonnal félreállni és kerékcserét végezni defekt esetén, csupán le kell lassítanunk 80 km/h-s sebességre, és kényelmesen elautózhatunk a következõ szervízig. A defekktûrõ abroncsok csak abroncsnyomás mérõve lfelszerelt jármûvekbe szerelhetõk.
A Continental gumiabroncs termékválasztéka az gépkocsigyártás teljes palettáját lefedi, a hagyományos abroncsoktól kezdve akár a defekttûrõ vagy terepjáró abroncsokat tekintve. Termékei között számos felsõ- és középkategóriás autógyártó által jóváhagyott elsõ szerelésû abroncs található.
A Continental 2008-as fejlesztése a a SELF-SEALING , (magától záródó) defekttûrõ gumiabroncs.
A self-sealing technológiával készült abroncsok esetén, a futófelület alatt közvetlenül elhelyezkedõ védõrétegnek köszönehõen, ezek a gumik, akár 5mm átmérõjû szög vagy egyéb éles tárgy okozta lyukat is azonnal bezárnak, és biztosítják a balesetmentes továbbhaladást.