A Continental egyértelmû fölényét mutatja a 39 európai kereskedelmi magazin és független szervezet által lefolytatott nyári gumiabroncs-teszt összesítése
- A Continental az elvégzett féktesztek 37%-át nyerte meg
- A Continental vezet a vizes és száraz útfelületen nyújtott fékteljesítmény tekintetében
A 2009-ben 24 európai kereskedelmi magazin által publikált nyári abroncsteszt eredményeinek összesítése alapján a prémium kategóriás Continental márka egyértelmû és vitathatatlan fölénnyel rendelkezik versenytársaival szemben. Ezzel a kimagasló eredménnyel – 87 tesztbõl 25 gyõzelem – Európa vezetõ abroncsgyártójának névadó márkája a száraz és vizes útfelületen nyújtott fékteljesítmény tekintetében a képzeletbeli dobogó legfelsõ fokán foglalhatott helyet. A Hannover központú Continental termékei kiváló eredményének legfõbb okát ismételten a rendkívüli biztonsági tartalékokban látta. Ez hozzásegítette a Continental márkát ahhoz, hogy az utána következõ két versenytárs elsõ helyezéseinek számát csaknem megduplázva hódítsa el a gyõzelmet. A teszteket tíz különbözõ európai ország kereskedelmi magazinja és fogyasztói szervezete folytatta le, összesen 14 különbözõ abroncsméretet vizsgálva. Tesztautóként elsõ- és hátsókerék, illetve összkerék-meghajtású kis-, közép- és felsõkategóriás gépjármûveket használtak.
Ha az eredmények összehasonlításába a második és harmadik helyezéseket is belevesszük, akkor a Continental abroncsok fölénye még nyilvánvalóbb: az 51 darab elsõ, második és harmadik helyezésért járó "medálok" száma is minimum kétszer annyi, mint az utána következõ bármely konkurens terméké.
Alexander Lührs, a Continental sajtófõnöke az európai kereskedelmi magazinok teszteredményeinek összesítésére a következõket mondta: "Ez az összesítés, amely a különbözõ kereskedelmi magazinok és független fogyasztói szervezetek által lefolytatott abroncstesztek eredményein alapulnak, ismételten bebizonyították vezetõ szerepünket a biztonságos fékezés területén. Ez azért is egy kiemelkedõ eredmény, mert ez az abroncstulajdonság befolyásolja leginkább a biztonságos közlekedést. Éppen ezért minden szakértõi tesztcsoport elsõdleges prioritásként kezeli, száraz és vizes útfelületen egyaránt vizsgálja a fékteljesítményt. A vállalati stratégia helyességét az elért kiváló eredmények egyértelmûen bizonyítják, nevezetesen, az elsõdleges feladat a biztonságos közlekedés garantálása."
A teszteredmények egy másik fontos tanulsággal is szolgálnak. Ugyanis a prémium és középkategóriás márkák, valamint az olcsó ázsiai import abroncsok eredményei között óriási különbségek vannak. A teljesítmény-olló olyannyira kinyílik, hogy utóbbiak csak kis részben "Ajánlott", míg az estetek többségében inkább "Nem ajánlott" minõsítést kaptak.
A teszteredményekrõl egy összefoglaló is készült, amely pdf-formátumban letölthetõ (3.3 MB).
A Continental a 2008-ban elért több mint 24 milliárd eurós forgalmával, egyike a világ legnagyobb autóipari beszállítóinak. A vállalat a gumiabroncsaival, a fékrendszerekkel, a futómû és hajtástechnikai elemekkel, az adatátviteli megoldásaival, a jármûelektronikákkal és technikai elasztomerekkel elõsegíti a biztonságosabb közlekedést, és hatékonyan hozzájárul a környezetvédelemhez. Ugyanakkor meghatározó partnere az autóiparnak a kommunikációs rendszerek fejlesztésében is. Jelenleg megközelítõleg 130.000 alkalmazottat foglalkoztat 35 ország 190 helyszínén. További információt a www.conti-online.com weboldalunkon talál.
Ma már minden negyedik abroncsot a piacvezetõ Continental gyárt Európában és a futószalagokról legördülõ új autók több mint 30%-a is Continental abroncsokon hagyja el a gyárak területét Európában. A gumiabroncs üzletág Hivatalos Támogatója a 2010 FIFA World Cup™-nak, melynek Dél-Afrika ad otthont. További információt a www.ContiSoccerWorld.com weboldalunkon talál.