Téli gumi áruház és gumiszerviz: 1194 Bp. Méta u. 13

Hívjon minket:  Tel: 061-280 6567

 
Márka:
Év:
Típus:
Model:
Méret:
Évszak:
Kategória
Gyártó
 Szélesség
 Oldalfal
 Átmérő
 Jármű kategória
Defekttűrő
Töröl

alufelni banner

motorgumi banner

Nyári gumi - toplista

DebicaDebica, nyárigumi, téligumi

Az 1937-ben alapított Debica a legnagyobb lengyel gumiabroncs gyártó cég.

A több mint 70 éves múltra visszatekintõ Debica 1995 óta a Goodyear cosport tagja.

A világ egyik legnagyobb abroncsgyártójával maga mögött a Debica hozzáfér a legfejlettebb technológiákhoz és kutatókozpontokhoz, ami garantálja a Debica abroncsok kiváló minõségét, a jó ár-érték arány pedig kitûnõ választássá teszik õket.

2000-ben a Pozanban megrendezett Nemzetközi Motor Expo-n a Debica Quartett 2 kisteher abroncs aranyérmes lett .


Dayton Gumiabroncs

Dayton, nyárigumi, téligumiA Bridgestone - Firestone cégcsoporthoz tartozó Dayton, a Bridgestone másodmárkája.
A Dayton gumiabroncsok tervezése, és gyártása Olaszországban történik, minõségére garancia a Bridgestone márkanév.
Rendkívül kedvezõ ár - érték aránya a Dayton gumikat kiváló választássá teszi, mind a téli- , mind pedig a nyárigumi vásárlók körében.
A tesztek alapján a Dayton a hasonló árkategóriájú márkák között ajánlott minõsítéket ért el.

Néhány Dayton gumiabroncs mintázat:


Dayton D100
Nyárigumi
Dayton D110
Nyárigumi
Dayton D200
Nyárigumi
Dayton D210
Nyárigumi
Dayton D300
Nyárigumi

Dayton DW500
Téligumi
Dayton DW510
Téligumi

CEATlogo_ceat.jpg

 

A Ceat a Pirelli egyik másodmárkája. Eltérõen sok más másodmárkától ez a termék nem külön gyárban, hanem a Pirellivel egy gyártósoron készül. Ez a tény már önmagában garantálja a gumiabroncs jó minõségét.

 

Mintázatait tekintve általában régebbi Pirelli mintázatokat, vagy azok kicsit továbbfejlesztett, modernizált verzióit használják.

 

Mivel jó minõség és kedvezõ tulajdonságok párosulnak alacsony árral, a Ceat-termékek igen jó választásnak minõsülnek.

Continental, nyárigumi, téligumi, négy évszakos gumi

CONTINENTAL

A Continental, a nemzetközi gépjármûipar egyik legnagyobb beszállítója, 1871-ben alakult meg a németoszági Hannoverben, és az elmúlt 137 évet töerlen fejlõdéssel és növekedéssel töltöltte, így válhatott a világ egyik legnagyobb gumiabroncs gyártójává.
A Continental elsõsorban gumi-, és gumirozott termékek gyártására alakult, a jármûipar, és kerékpár gyártás számára.
1882-tõl Vált a Contental márkajelzésévé az ágaskodó ló.Az 1950-es évekbe, a Continental gumiabroncs gyártó vitte be a köztudatba az M + S (Mud + Snow) jelölésû 4 évszakos gumikat a téli autózás számára elfogadott gumi közé.
1892: A Continental az elsõ német gumigyár, aki tömlõs gumit fejleszt a kerékpárokhoz.
1900-ban az elsõ német léghajó, az LZ 1 szigeteléséhez is Continental anyagokat használtak.
1904-ben a Continental kifejlesztette az elsõ mintázattal ellátott futófelületû gumiabroncsát.
info:
Az M+S jelölés önmagában a 4 évszakos gumit jelöli, amennyiben egy hópihe is található a gumiabroncs oldalfalán, akkor téligumi mintázattal va ndolgunk.

1971-ben a Continental felépítette európa legnagyobb tömlõgyárát, és az egész iparágát Hannoverbõl Korbachba költöztette.
1979-ben a Continental megvásárolta az amerikai Uniroyal európai gumi iparágát, ezzel tovább bõvítette a piaci részesedését Európában.
1985-ben az osztrák Semperit gumigyárat is felvásárolta a Continental.
1987-ben a Continental a tengerentúli General Tire, Inc.-t is bekebelezte, 2001-tõl a cég Continental Tire North America néven szerepel az USA-ban.
A Continental az 1991-ben elsõként jelentkezett környezetbarát gumival, ContiEcoContact néven.
1993-ra már több mint 2000-es viszonteladói, és franchise hálózattal rendelkezik a Continental, és többek között a neves cseh abroncsgyártó a Barum is a cégcsoporthoz tartozik.
Continental fejõdése, és növekedése töretlen, számos neves gumigyár tartozik a cégcsoporthoz, amelyek mind a Continental megbizhatóságát és minõségét nyújtják a lenedõ gumiabroncs vásárlóknak, legyen szó bármilyen igényrõl, nyárigumi, téligumi, négyévszakos gumi mindegyikben maximálisat nyújt a continental.
2002-tõl a Coninental és a Bridgestone, egyesítették eõiket a defekttûrõ abroncsok fejlesztésének terén, cél pedig nem kevesebb, mint egy világszerte elfogadottá, és megszokottá tenni ezeket az abroncoskat.
Ezeket a defekttûrõ technológiával készült abroncsok a Flat Run System elnevezésû rendszer fémjelzi.
Jellemzõen a defekttûrõ abroncsok jelõlése az RFT jelölés ( Run Flat Tyres ).
A defekktûrõ abroncsokkal nem szükséges azonnal félreállni és kerékcserét végezni defekt esetén, csupán le kell lassítanunk 80 km/h-s sebességre, és kényelmesen elautózhatunk a következõ szervízig. A defekktûrõ abroncsok csak abroncsnyomás mérõve lfelszerelt jármûvekbe szerelhetõk.

A Continental gumiabroncs termékválasztéka az gépkocsigyártás teljes palettáját lefedi, a hagyományos abroncsoktól kezdve akár a defekttûrõ vagy terepjáró abroncsokat tekintve. Termékei között számos felsõ- és középkategóriás autógyártó által jóváhagyott elsõ szerelésû abroncs található.
Continental, self sealing, nyárigumi, téligumi
A Continental 2008-as fejlesztése a a SELF-SEALING , (magától záródó) defekttûrõ gumiabroncs.
A self-sealing technológiával készült abroncsok esetén, a futófelület alatt közvetlenül elhelyezkedõ védõrétegnek köszönehõen, ezek a gumik, akár 5mm átmérõjû szög vagy egyéb éles tárgy okozta lyukat is azonnal bezárnak, és biztosítják a balesetmentes továbbhaladást.

Continental gumiabroncs mintázatok:

Személyautó nyárigumi mintázatok:

ContiSportContact™ 3
Nyárigumi: Rendkívül sportos és biztonságos, kompromisszumok nélkül!
ContiSportContact™ Vmax
Nyárigumi: Kimagasló biztonság 360 km/h-ig
ContiPremiumContact™ 2
Nyárigumi: Az új biztonsági szabvány!
ContiEcoContact™ 3
Nyárigumi: Maximális biztonság kompakt és közép kategóriás autók számára.
ContiSportContact™ 2
Nyárigumi: Erõs, nagy teljesítményû autókhoz.
ContiPremiumContact™
Nyárigumi: Növelt biztonság és teljesítmény a luxus- és középkategóriás autókhoz.
ContiWinterContact™ TS 800

Személyautó téligumi mintázatok:

ContiWinterContact™ TS 800
Téligumi: Remekbe szabott téli abroncs kompakt kategóriájú autók számára.
ContiWinterContact™ TS 810
Téligumi: Kényelmes téli gumiabroncs közép- és luxus kategóriás autók számára.
ContiWinterContact™ TS 810 Sport
Téligumi: Sportos téli abroncs nagy teljesítményû és luxus kategóriájú autókhoz.

4X4 abroncs nyárigumi mintázatok:

ContiCrossContact UHP
Nyárigumi: Nagy teljesítményû, gyors, négykerék meghajtású gépjármûvekhez.
Conti4x4SportContact
Nyárigumi: Speciális abroncs nagy teljesítményû szabadidõ jármûvek számára.
Conti4x4Contact
Nyárigumi: Speciális abroncs többfunkciós és négykerék meghajtású jármûvek számára.
ContiCrossContact LX
Nyárigumi: Egy tökéletesen kiegyensúlyozott abroncs középesen nehéz és nehéz négykerék meghajtású jármûvekhez.
ContiTrac SUV
Nyárigumi: Univerzális abroncs négykerék-meghajtású jármûvekhez.
ContiCrossContact AT
Nyárigumi:Dinamikus abroncs minden talajtípusra közúti és terep használatra egyaránt.


4X4 abroncs téligumi mintázatok:

ContiCrossContact Winter
Téligumi: Gyors, nehéz, összkerék-meghajtású jármûvekhez kifejlesztett abroncs.
Conti4x4WinterContact
Téligumi: Conti4x4WinterContact szabadidõ jármûvek számára.

Continental kisteher-abroncsok:

VancoFourSeason
Négy évszakos gumiabroncsok a gazdaságosság érdekében.
Vanco™2
Nyárigumi: Nagy teherbírású, biztonságos, hosszú élettartamú.
VancoCamper™
Nyárigumi: Egy biztonságos és örömteli nyaralás lakóautóval.
VancoContact™2
Nyárigumi:A személyautókra jellemzõ vezetési komfort családi mikrobuszok és kishaszongépjármûvek esetében.
Vanco™
Nyárigumi: Transzporterek, teherszállítók és kisáruszállítók számára.

VancoWinter™ 2
Téligumi: Robusztus, biztonságos és rendkívül tartós abroncs a téli utakra.
VancoWinterContact™
Téligumi: Családi mikrobuszokhoz és kisáruszállítókhoz téli utakra.
VancoWinter™
Téligumi: Biztonság és mobilitás téli körülmények között.

Bridgestone

Az 1931-ben megalapított Bridgestone Tire Co. Ltd Japán legrégebbi, és a világ egyik legnagyobb gumigáyrtó vállata.

Az 1930-40-es években a terjeszkedés jellemezte a céget.
1937-ben Tokyoba tette át székhelyét, ahol ékszíjjal, gumitömlõvel, rezgéscsillapító komponenssel és szintetikus gumival bõvítette termékkínálatát. A cég nevét Nippon Tire Co. Ltd-re változtatta.
Az 1950-es években a Bridgestone lett a legnagyobb japán gumiabroncsgyártó vállalat
Az ötvenes évek kezdetén – egy negyed század múltán – rohamos növekedésnek indult a vállalat. Az elsõ üzleti lépés a Bridgestone név visszavétele volt, melyet az új központ felépítése követett Tokyo szívében, majd az elsõ gumiabroncs-forgalmazó leanyvállalat megnyitása. Ezek mindegyike sikeres üzleti döntésnek bizonyult, hiszen az értékesítés 1953-ban meghaladta a 10 milliárd jent, minek következtében a Bridgestone Japán legnagyobb gumiabroncsgyártó vállalatává vált.
A hatvanas években született a vállalat mottója: „kiváló minõségû termékekkel szolgálni a társadalmat”, s ugyanebben az évtizedben,
1965-ben új Bridgestone-gyárat nyitottak Malajziában, mely a vállalat elsõ tengerentúli üzeme volt a második világháborút követõen.
Ezt egy marketing leányvállalat alapítása követte az Egyesült Államokban 1967-ben. Az egész cégre kiterjedõ, a minõség javítását és a termelékenység fokozását célzó minõség ellenõrzési kampánynak köszönhetõen a vállalat elnyerte a neves Deming Díjat 1968-ban.
A Bridgestone Corporation Európai Irodáját (a Bridgestone Corporation európai képviseletét) 1972-ben alapították Brüsszelben. A cég 1979-ben dobta piacra a személyautók számára gyártott alufelnit és fejlesztette ki a használt gumiabroncsok újrahasznosításának technológiáját.
1980-as évek A vállalat fennállásának 50. évfordulóját és vezetõ szerepét ünnepli
Bridgestone gumiabroncsok A nyolcvanas évek elején ünnepelte a vállalat fennállásának 50. évfordulóját, ami egyben egy hosszú sikersorozat kezdetét is jelentette, melyben terjeszkedés, forradalmi technológiák és akvizíciók követték egymást
A nemzetközi terjeszkedés eredményeként a cég megvásárolja a Firestone-tA Bridgestone 1983-ban jelentõs lépést tett világpiaci pozíciója megszilárdításáért, amikor a Firestone Tire & Rubber Company-tõl megvásárolta elsõ termelõüzemét az Egyesült Államokbeli Tenesseeben. 1988-ban aztán a teljes Firestone vállalatot – az USA második legnagyobb gumiabroncsgyártó cégét – felvásárolta 2.6 milliárd dollárért. A Bridgestone ezzel valódi globális vállalattá alakult.
A Bridgestone és a Firestone Európai Irodája útban az egyesülés felé
A Bridgestone/Firestone egyesülése után 1989-ben megalakult a Firestone Europe Inc., a Firestone Európai Irodája Belgiumban. A Bridgestone Corporation és a Firestone Európai Irodája függetlenek maradtak ugyan, de ugyanabban az épületben kaptak helyet Brüsszelben.
Az üzleti sikereken túl a Bridgestone technológiai fejlesztései forradalmasították a gumiabroncsgyártást és tervezést. 1982-ben a Bridgestone piacra dobta az elsõ téligumit Japánban, öt évvel késõbb pedig a cég mérnökei terveztek a téli gumiabroncshoz multicell keveréket. A Bridgestone két új elméletet is bejelentett: a forradalmi Rolling Control Optimisation és a Tension Control Optimisation elméletet a teherautó- és buszabroncsok vonatkozásában. A kemény munka 1986-ban meghozta gyümölcsét, amikor a Porsche megvásárolta a Bridgestone RE71 ultra-nagyteljesítményû gumiabroncsát limitált szériájú 959 sportkocsija gyári szereléséhez, mely abban az idõben a világ leggyorsabb személyautójának számított.
Az Uni-T-vel, a Bridgestone gumiabroncs tervezés területén elért úttörõ fejlesztésével, mely magában foglalja az 1994-ben kifejlesztett korom részecske struktúra fejlesztéseket, valamint a köpenyperem innovációt, a Firestone gumiabroncsok a következõ évben újra versenybe szállhattak a CART sorozatban az Egyesült Államokban. Az Indy 500 legendás hírû versenyzõje, a Firestone azonnal vezetõ pozíciót szerzett. 1997-ben a Bridgestone belépett a Formula 1-be. A Bridgestone
Potenza gumikkal szerelt autók négy dobogós helyezést értek el az elsõ idõszakban.
1998-ban, a Bridgestone második Formula 1-es szezonjában a cég megszerezte elsõ világbajnoki gyõzelmét Mika Hakkinennek köszönhetõen, aki egyéni világbajnoki címet, és csapatának, a Mercedes/McLarennek konstruktõri világbajnoki címet szerzett, így a Bridgestone rögtön két világbajnoki címmel is büszkélkedhetett.
21. század
2004 fontos év volt a Bridgestone számára: számos esemény és eredmény segített megerõsíteni európai gumiabroncsgyártói pozícióját.
A Suzuki Grand Prix Csapat gumi beszállítója lett a Bridgestone a MotoGP 2004-es szezonban. A motorverseny fontos részét képezi a Bridgestone motorsport progjamnának, mely közismert a Formula 1-en, az IndyCar Racingen és más autóversenyeken elért sikerérõl.
Makoto Tamadának a riói MotoGP-n aratott gyõzelme mindkét fél számára az elsõ MotoGP gyõzelmet jelentette.
2004 februárjában szállította le a Bridgestone az 1 milliomodik defekttûrõ abroncsát, amellyel megerõsítette vezetõ pozícióját a defekttûrõ technológia területén.
A Ferrari a defekttûrõ technológiát (RFT) választja a Scaglietti 612-es modelljéhez és a Maserati is e technológia mellett dönt.
A nagy gyártóknak a vállalatba vetett bizalmát jól példázza a Bridgestone Daimler Chryslerrel kötött szerzõdése, melynek értelmében a Bridgestone lett a Daimler Chrysler fõ gumiabroncs beszállítója a közép és nehéz kategóriás (6 tonna feletti) teherautókhoz.
Ez a2005. január 1-vel életbe lépõ, nagyszabású megállapodás az Európában, Afrikában, Ázsiában és a Közel-Keleten értékesített jármûvekre vonatkozik.
A Bridgestone Europe (BSEU) elkötelezetten fejleszti hálózatát a kontinensen:
A vállalat felvásárolta a Mecamold SA 100%-os részesedését. A Mecamold öntõformákat gyárt a gumiabroncsipar számára. A BSEU meggyõzõdése, hogy a termelés e területén folytatott vertikális integrációval és együttmûködéssel megerõsítheti pozícióját az európai gumiabroncspiacon.
 

BFGoodrich, náyrigumi, téligumi

BFGoodrich - Take Control

Goodrich Corporation (régebben a B.F. Goodrich Company) NYSE: GR egy amerikai repülõgép elõállításával foglalkozó vállalatként kezdte Charlottéban, Északi Carolinában. Az alapítására Akronben, Ohioban 1870-ben került sor, Goodrich, Tew & Co. és Dr. Benjamin Franklin Goodrich közremûködésével. A cég nevét a késõbbiekben többször is megváltoztatták és létrehozták a a “B.F. Goodrich Company” -t 1880-ban, majd BFGoodrich névre változtatták 1980-ban, és legvégül a mai név jött létre, 2001-ben: “Goodrich Corporation”.

 

B.F. Goodrich-ként, a vállalat volt azon gumiabroncs gyártó és szerelõ cégek egyike akik a legnagyobb abroncsozó hírében álltak az Egyesült Államokban. A gumiabroncs gyártási tapasztalatára épülve a gyártókat a világon, elsõként segítette a fejlõdésben és ez segítette elõ a A B.F. Goodrich vállalat.

 

1936-ban a vállalat beírta nevét a mexikói piacra azzal, hogy 50%-ban tulajdonos társa lett az Euzkadi vállalattal létrejött közös cégben a Goodrich-Euzkadi Ltd-ben. Attól kezdve Goodrich a világ minden repülõgép gyártmányára készített kerekeket és fékeket. Ezek mellett pedig kereskedelmi tevékenységét kibõvítette és területi, valamint üzlet programokat is szerveztek. Ez a sikeres mûködési recept Goodrich üzleti politikája volt, a széles csatornákon történõ terjeszkedést választotta a vállalat. Ennek ellenére B.F. Goodrich az autógumik egy népszerû márkaneveként mint Goodrich Corporation kilépett a gumi üzletbõl 1988.-ban és a gumi üzletágat valamint a név használati jogát is a Michelin részére adták el.

BFGoodrich gumikA BFGoodrich 1990 óta a Michelin csoport tagja. BFGoodrich, világszerte referencia a rallly versenyeken, egy nemzetközi márka, amely sportos jellegû abroncsokat, tetszetõs designt és kiváló minõség/ár értéket jelent.

A BFGoodrich a 2006-os és 2007-es vezetõi és konstruktõri Rally világbajnokság partnereként úgy döntött, hogy részt vesz az IRC versenysorozatban is, amelyet 2007-ben meg is nyert.

Legyen szó bármilyen versenyrõl, a márka ugyanazzal a dinamizmussal és gyõzni akarással van jelen. Ez a magyarázat arra, miért a BFGoodrich a Dakar nyertese 2002 óta, miért ez a márka nyerte el 1999 óta az összes terepRally világkupa elsõ helyét.

Sikereinek köszönhetõen a BFGoodrich olyan termékeket kínál, amelyek teljes körû irányítást, valamint kiemelkedõ vezetési reaktivitást és pontosságot biztosítanak.

Vredestein gumi gyártóMinõség több mint fél évszázada
A Vredestein Banden B.V. különleges vállalat: a függetlenség, a piacközpontúság, a kreativitás és a rugalmasság példátlan elegye.
A Vredestein stratégiája kristálytiszta: optimális ár/érték aránnyal rendelkezõ abroncsokat kívánnak gyártani.
Gyors döntések Közepes méretû, független abroncsgyártóként a Vredestein a horizontális szervezeti felépítésben találta meg az említett stratégia megvalósításának legjobb formáját.
A döntéseket így gyorsan és megbízhatóan lehet meghozni, emellett az új termékek fejlesztése is gyorsabban történik.

Széles termékskála
Az elmúlt években realizált komoly beruházásoknak köszönhetõen csúcskategóriás gyártóberendezések mûködnek az Enschedében lévõ egységben.
A gyár tökéletesen felszerelt arra az összetett folyamatra, amit a hihetetlenül sokféle abroncs egy helyen történõ gyártása jelent. Itt készülnek ugyanis a nyári, a téli, és az egyre népszerûbb négyévszakos abroncsok, továbbá a kisteherautókra, a traktorokra, valamint egész sor mezõgazdasági és ipari berendezésre való abroncsok is.
No és persze a Vredestein egyedi pótkereke is itt készül.

Habár már 1909 óta foglalkozik gumitermékek gyártásával, a modern Vredestein vállalat csak 1946-ban alakult meg. Akkor is és azóta is a Vredestein Tyres B.V. elkötelezett a személygépkocsikra, valamint mezõgazdasági és ipari berendezésekre való gumiabroncsok fejlesztése, gyártása, értékesítése és terjesztése iránt.
Az enschedei üzem a Vredestein és a BF Goodrich által alapított holland-amerikai vegyesvállalatként indult útjára.

Barum
 
A cseh, Barum autógumigyártó 70 éves gyártási tapasztala, garanciát jelent a megbizható minõségre, és rendkívül barátságos ára pedig biztosítja a márka népszerûségét, a nyári- és téligumit vásárlók körében egyaránt.
A gyár történelme 1924-ben kezdõdött, amikor még egyszerû cipõkészítõ vállalkozásként indult útjára.
1993-tõl a continental csoport tagja, ami a legnagyobb garancia a kifogástalan minõségre.
A Barum évek óta az egyik legnépszerübb gumiabroncs márka hazánkban.
4. oldal / 4

Híreinkből

Az autógumi gyártási dátuma: Miért …

Sokan felteszik a kérdést: "Mekkora szerepet játszik a gumiabroncsok gyártási dátuma a teljesítményben és a biztonságban?" Erre a válasz egyszerű: kevesebbet, mint gondolnád. Az első dolog, amit észben kell tartanod, hogy...

A gumiabroncs nyomás érzékelő rendsz…

A gumiabroncs nyomás érzékelő rendszerek (TPMS) Az autózás élménye sokat változott az elmúlt évtizedekben, részben a fejlett technológiák és innovációk köszönhetően. Az egyik ilyen technológia, amely valóban hozzájárult a biztonságosabb és...

Az autó futóművének beállításána…

Az autó futómű beállítása a jármű stabilitása és biztonsága szempontjából kiemelten fontos. A futómű az autó alkatrészei között talán az egyik legfontosabb, mivel ennek az alkatrésznek a jó állapota és...

Nyári gumiabroncsok vs. négyévszakos …

Az autógumik kiválasztásakor a járműtulajdonosoknak fontos mérlegelniük, hogy melyik abroncs típus felel meg leginkább igényeiknek. A nyári és a négyévszakos gumiabroncsok közötti választás gyakran kihívást jelent, mivel mindkét típusnak megvannak...